ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΜΕΘΟΔΕΥΣΑΝ ΤΗΝ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ»
ΤΩΝ ΡΕΠΟΥΣΙΔΩΝ ΣΕ ΟΛΕΣ
ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ;
«……..Βρισκόμαστε στα μέσα του 20ού αιώνα(1954) στις ΗΠΑ. Η
βουλή των Αντιπροσώπων
διαπίστωσε ότι στις ΗΠΑ υπήρχαν μη φορολογούμενα
ιδρύματα, τα οποία είχαν ένα επίσημο καταστατικό και περίεργες δραστηριότητες.
Κάποια στιγμή δημιουργήθηκε μια επιτροπή με πρόεδρο τον
Caroll Reece με σκοπό να ερευνηθούν αυτά τα ιδρύματα, ποιοί είναι οι πραγματικοί
τους στόχοι, ποιοί τα χρηματοδοτούν.
Κάποιος ονομαζόμενος Norman Dodd μέλος της επιτροπής
αποκάλυψε τα συμπεράσματα και τα στοιχεία της έρευνας και εκδόθηκε ένα βιβλίο
το «THE TAX-EXEMPT FOUNDATIONS» (by William H. McIlhany,II)….»
«………………Στα πρακτικά του 1914 είχαν θέσει το ερώτημα «Πως μπορούν να ελέγξουν
την ανατροφή των Αμερικανόπαιδων» Και κατέληξαν ότι πρέπει να ελέγξουν
την εκπαίδευση. Τότε πλησίασαν το ίδρυμα Ροκφέλερ το οποίο έκανε ό,τι χρειάζεται για να
ελέγξουν το εκπαιδευτικό σύστημα των ΗΠΑ. Δηλαδή αποφάσισαν ότι το κλειδί είναι ο τρόπος
με τον οποίο διδάσκεται η Αμερικανική ιστορία. Έτσι πλησίασαν τους πιο μεγάλους Αμερικάνους ιστορικούς εκείνης της εποχής για
να τους πείσουν να αλλάξουν την προσέγγιση με την οποία παρουσιάζουν τα
γεγονότα. Ωραιοποίηση της ιστορίας
δηλαδή. Ό,τι κάνουν τώρα Βερέμης, Λιάκος, Φραγκουδάκη.
Όμως σχεδόν 100 χρόνια πριν. Τα πρακτικά δείχνουν σύμφωνα με
τον Dodd ότι οι καθιερωμένοι ιστορικοί
αντιστάθηκαν οπότε το ίδρυμα Carnegie μαζί με το ίδρυμα
Guggenheim (
http://www.guggenheim.org/guggenheim-foundation)
διέθεσαν νέες υποτροφίες σε νέους ιστορικούς με την
υποχρέωση φυσικά να παρουσιάσουν την ιστορία όπως ήθελε το ίδρυμα....……………….»
«…………..Στα πρακτικά
του 1911 το ίδρυμα ασχολήθηκε με το ερώτημα: «Αν κάποιος θέλει να αλλάξει το
κόσμο, υπάρχει άλλος τρόπος πιο αποτελεσματικός από τον πόλεμο;» Η συζήτηση κράτησε ένα χρόνο
περίπου και……………»
ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΙΣ ΠΗΓΕΣ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Απομαγνητοφώνηση της συνέντευξης 1982 Dodd από Γ. Edward
Griffin
ΠΟΙΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΣΕ ΧΡΟΝΟ «ΜΗΔΕΝ» ΝΑ
ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ «ΚΑΘΗΓΗΤΑΔΕΣ ΥΒΡΙΔΙΑ»;;;
«……..Στην παιδεία προωθούν τη μέθοδο “Look and Say” (παιδαγωγική μέθοδος στις αρχές του 20ου αιώνα που κατασκευάστηκε για παιδιά με ειδικές ανάγκες)………»
ΦΑΚΕΛΛΟΣ ΡΕΠΟΥΣΗ
«……………...παραλήρημα ανθελληνισμού της ... Μαρίας Ρεπούση ...
Παραμερίζοντας τη γενική άποψη περί διαχωρισμού ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ- ΚΡΑΤΟΥΣ
ακούστε τα άλλα μαργαριτάρια για
"προοδευτικά αυτιά". Όταν τους ακούσεις να προχωρούν σε περαιτέρω
ανάλυση, θα καταλάβεις ότι ουσιαστικά μιλούν για διαχωρισμό ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ- ΕΘΝΟΥΣ
καθώς και διαχωρισμό ΕΘΝΟΥΣ- ΚΡΑΤΟΥΣ δηλαδή τη γνωστή ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ......
Και προχωρούν ακόμη
περισσότερο... Αμα καταλάβεις τελικά που
καταλήγουν διαπιστώνεις ότι τελικά ευαγγελίζονται διαχωρισμό ΚΡΑΤΟΥΣ και ΕΘΝΟΥΣ
από την ΙΣΤΟΡΙΑ τους και τις πηγές της!!!........»
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ
ΒΙΝΤΕΟ
ΠΩΣ ΠΗΡΕ ΤΑ πτυχία της
η Ρεπούση;;
ΜΑΡΙΑ ΡΕΠΟΥΣΗ - ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η
ΕΞΟΔΟΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
Nα
αποβληθεί δια παντός από την Βουλή η Ρεπούση
Μίκης Θεοδωράκης προς
Ρεπούση: «Πήγαινε να ζήσεις αλλου…
Η αλήθεια της ιστορίας της Μ Ρεπούση
Η ΣΜΕΡΝΑ της Σμύρνης-Εμετική συνέντευξη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου